De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 18 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Dremel multitool 8260 op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

RD 05-09-2022

Mooie Dremel set

Geschreven voor: Dremel multitool 8260

Deze Dremel is een perfect stukje gereedschap. Het toerental is instelbaar en leverde voor mijn eerste klussen echt al een goed resultaat. Het “staalborsteltje” sleet wel wat snel maar had ook veel schoongeborsteld. Zorg wel voor een veiligheidsbril trouwens!

defunesice 30-08-2022

super , kist kan beter

Geschreven voor: Dremel multitool 8260

Dremel is een gekende waarde bij multitools , nu deze draadloos ga je hem zeker meer gebruiken.
de body is stevig en zoals men verwacht van dremel. De kist is handig maar de schuif zit wel stroef. waardoor je soms wel extra moet duwen of trekken om ze open/dicht te krijgen. De app kan ook gebruikt om via de wizard te kijken welk opzetstuk je het best gebruikt voor welk materiaal en de aanbevolen rpm snelheid te kiezen. Eveneneens zit er nu ook een oververhitting en overdruk melding in.Tenzij in de app of via een rood waarschuwiings symbool op de body zelf

Pluspunten

• draadloos
  • wizard in de app

Minpunten

• schijf van de kist

Lucdh 29-08-2022

Multitool 8260 zeer gemakkelijk en sterk toestel

Geschreven voor: Dremel multitool 8260

Dremel 8260 is een zeer goed toestel, ligt prettig in de hand en zeker niet te zwaar.
Mooie degelijke koffer met plaats voor alle hulpstukken, voor de freesjes, schuur rondjes, ed zou ik nog een apart groter doosje nemen, zodat je een beter overzicht hebt in de accessoires.
De Bluethoothconnectie is gemakkelijk om het toerental vast in te stellen, want als je iets aan het doen bent en het apparaat afschakelt en terug omschakelt, dan staat het toestel steeds terug op de standaard instelling en dit gebeurt niet als het de snelheid regelt met de App.
Ook in de App kan je gemakkelijk snelheden opzoeken met de keuzezoeker van materiaal en welk werk je wilt uitvoeren met welk bepaalde tool, die je gaat gebruiken.
Er worden veel goede hulpstukken bijgeleverd, sommige moet je wel even opzoeken op YouTube hoe ze daadwerkelijk werken, maar daarvoor bestaat YouTube natuurlijk.

Pluspunten

• Goede batterijen - 2stuks
  • Handig bedienbaar
  • Goed regelbaar via App

Minpunten

• Doosje accessoires te klein

Dirk 27-08-2022

Fantastische machine!

Geschreven voor: Dremel multitool 8260

Fantastische machine in een heel handige aluminium koffer waar je alles mooi kan in wegbergen. De optie om de multitool te verbinden met de smartphone is een leuke extra. In geen tijd weet je het beste toerental door de combinatie van gereedschap en materiaal aan te geven in de app, daarna kan je dit via de app doorgeven aan de multitool en kan je meteen aan de slag. Terwijl je met de multitool aan de slag bent, kun je deze ook nog eens via de app monitoren. Ik gebruikte al langer een toestel met snoer en moet toegeven dat de kracht van de snoerloze Dremel me verbaasd. Een rond gat frezen in een MDF plaat van 15mm dikte verliep vlekkeloos. Uiteraard werkt het ook veel aangenamer met een snoerloos exemplaar. Met de twee batterijen, van 12V en 3Ah, kom je nooit in de problemen. Standaard is de machine al voorzien van tal van opzetstukken en accessoires.

Pluspunten

• Krachtig
  • Draadloos
  • Extra batterij
  • Opbergkoffer

Melanie04 27-08-2022

Een geweldige hulp

Geschreven voor: Dremel multitool 8260

Deze Dremel 8260 Multitool op accu is een echt mini werkpaardje. Een apparaat dat je overal mee kan nemen zonder dat je last hebt van een vervelende kabel die constant in de weg zit. Het toestel komt met heel wat accessoires en in een hele mooie koffer om alles netjes op te bergen. Je kan ook het toestel via bluetooth verbinden met een app op je smartphone. Dit gaat heel eenvoudig, totaal niet ingewikkeld of moeilijk. De accu zelf gaat een hele tijd mee, als ik het uittestte kon ik zeker een uur doorgaan zonder vervelende onderbrekingen. Je merkt ook totaal niet dat je bezig bent met een accutoestel. Het is enorm krachtig, klusjes groot of klein zijn geen probleem voor dit toestel. Het handige aan het toestel is dat het compact is en alles aan kan, waardoor je niet steeds je ‘grote’ toestel moet bovenhalen voor elke klus.

Pluspunten

• Krachtig
  • Handig
  • Geen kabels

p*************@g******** 22-08-2022

Zeer handig dremel toestel

WoW
Wat iets handig, voor alle soort dingen kan je dit gebruiken!
Men vrouw knutselt graag iets voor de kindjes ook zeer handig.
Voor mij zelf ook zeer handig voor hout bewerking! Een hoek mooi afronden of iets klein bij slijpen!
En zeker zeer fijn omdat je zonder snoer werkt!
Altijd fijn werkjes kunnen doen met een geladen accu.

Pluspunten

• Betaalbaar
  • Handig
  • Klein
  • Top ding

k*********@h********** 21-08-2022

Krachtige dremel!

Geschreven voor: Dremel multitool 8260

Ben erg tevreden over de dremel, hij heeft veel verschillende hulpstukken waardoor iedere klus gemakkelijk af gaat. De accu’s houden het lang vol en zijn ook weer snel opgeladen. Daarnaast is de dremel erg krachtig en zijn de klusjes zoals schroeven die dol zijn weg halen helemaal niet meer zo vervelend. Ik zou hem zeker aanbevelen.

Pluspunten

• Kracht
  • Krachtige accu’s
  • Veel verschillende hulpstukken

Tibo 19-08-2022

Unbox

Geschreven voor: Dremel multitool 8260

Prachtige box, altijd leuk. Verschillende lades zodat alles mooi overzichtelijk blijft. Voor de mensen die graag snufjes hebben, Bluetooth en app zijn hier van de partij. Je zegt wat je wil doen en de app helpt je op weg. Leuke tool!! Ik heb al enkel taakjes uitgevoerd , polijsten / cutten. En vond wel dat het cutten qua materiaal snel verslijt .

Pluspunten

• App

Minpunten

• Slijtage